fot własna Ray Wilson
fot własna Ray Wilson
ladynoprofit ladynoprofit
403
BLOG

Ray Wilson

ladynoprofit ladynoprofit Kultura Obserwuj notkę 14

Cudownie zmęczona, z emocjami ponad próg możliwości, by w pełni oddać co we mnie.

Wręczyłam mu swoja książkę z dedykacją dla niego, ale dodałam, że właściwie dla jego Lady. Był mile zaskoczony i mówi, że ona na pewno się ucieszy.

Zaś On podpisał mi 2 płyty CD i jedno DVD.

Gdy nie chciał mi się otworzyć obiektyw ujał moje przedramię i mówi:

 - Spokojnie masz czas...

Na tym nagraniu zobaczycie co powiedział pewnemu facetowi: 1:30

:o)))))))))))))

I poza wszystkim - rewelacyjne Walentynki...!!!

Dziękuję wszystkim bez wyjątku za pamięć, ciepło, także wsparcie. Jesteście Kochani!

:o)))

Zobacz galerię zdjęć:

Zakochana w suwerenności. Smakoszka autentyzmu. Ze słabością do erekcji intelektu. ministat liczniki.org

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura