ladynoprofit ladynoprofit
201
BLOG

Slow down...

ladynoprofit ladynoprofit Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

"W ciągu kwadransa umyłem się, ubrałem, powiedziałem "kurwa" osiemset razy i byłem osiem razy przerażony, że ciebie dziś nie zobaczę."
Ochocki, Vithren

Biegnę po kładkach dnia, wiąże w supełki minuty, chwile - nadając codzienności ładniejszy profil. Bo to czasem się udaje.

Nie pudruję myśli, korektor zbyteczny. Przyglądam się im jak w lusterku wstecznym, odpalam migacz, gdy zmiana nitek na krosnach maleńkich wyborów. Bo czasem się zdarzają.

Unoszę wodospad włosów nad stronic wachlowaniem. Szczyty ramion monitorują mniej lub bardziej przechodnią obecność.

Wygładzam oddech szorstkością gdzieś tam. Bez przekleństw i popękanych słów.
Nie przeraża mnie alternatywa, która piłą tarczową drwi z połówek ciebie.

Wsunę się - jak często mężczyzna w kobietę, w niepilnowaną przez Ciebie przestrzeń pomiędzy ty i ty, bezszelestnie zabiorę co moje i pobiegnę boso kładką jeszcze tego dnia.

Mnie na poręczy swej nieuwagi - zamyśleniem swym nazwiesz.

Zakochana w suwerenności. Smakoszka autentyzmu. Ze słabością do erekcji intelektu. ministat liczniki.org

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo