ladynoprofit ladynoprofit
175
BLOG

Struny...Rezonans

ladynoprofit ladynoprofit Społeczeństwo Obserwuj notkę 2

 

Nuri Bilge Ceylan o swej pasji:

" Każdy mój film jest listem, który piszę do własnej samotności. Kino uśmierza ból i godzi mnie ze światem. Po nakręceniu pierwszego filmu nie potrafiłem rozmawiać z widzami po prelekcjach. Sztuka mnie zmieniła. Umiem już komunikować się z otoczeniem.. Choć drzemie we mnie jeszcze kilka demonów."

Ladynoprofit...

Każde moje zdanie, fraza... jest listem, który piszę do samej siebie. Pisanie uśmierza mój lęk i wzmacnia przymierze ze światem.


Po pierwszych upublicznieniach dekadę temu, rozluźniłam obręcz ze szczytu ramion, by odpowiedzieć na obecność innych.


Zawsze potrafiłam tkać dialog, ale nie zawsze właśnie tak...

To wzmacnia mnie w procesie łagodzenia obaw w demonach, gdy w bezdechu zaglądam im w twarz.
To uwertura do fuzji z nimi, by z czasem stały się alfabetem mego przepracowania.

To mnie nie obnaża.

Dotykam strun..ale nie widać mych rozchylonych ud obejmujących rezonans duszy...
Nikomu nie zagrażam.


Tobie też nie..

Zakochana w suwerenności. Smakoszka autentyzmu. Ze słabością do erekcji intelektu. ministat liczniki.org

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo