ladynoprofit ladynoprofit
492
BLOG

Rok Saturna

ladynoprofit ladynoprofit Społeczeństwo Obserwuj notkę 29

Rok Saturna - ponoć bardzo przyjazny dla mego rocznika.
Niedawno się zaczął, więc przyjrzę się jak to faktycznie hula..

Jednak już dziwne rzeczy mają miejsce...

Jak nadrobić z kuzynką 20 lat antraktu?
Chaotycznie relacjonuję swoje życie, a Ona swoje.
Oczywiście pojawia się temat miłości, mężczyzn...

Kreślę wiec historię niewypałów, ale i spełnień...

I jeden z bohaterów mej opowieści dzwoni do mnie w tę niedzielę - choć już lata bez kontaktu.

Niemały szok...

Dalej...

Kuzynka robi mi paznokcie - fachowo, co kilka minut dłoń ląduje w lampie - utwardzanie.
Gdy nagle dzwoni moja komórka...a przy zabiegu miałam ją w biustonoszu.
Wyjmuję i znacząco patrzę Beacie w oczy...
Ona przerywa dopieszczanie mych pazurków w głębokiej klasycznej czerwieni..

Słyszy tylko mnie...

- Zgadnij kto dzwonił? -pytam ją...

Rozkłada ręce..

- Prezydent miasta, w którym obecnie żyję...
Gdyby wiedział w jakiej chwili mnie złapał.

Że pamięta, że czeka na nasze spotkanie w jego domu, ale żona wylądowała w szpitalu - bardzo poważna sprawa, coma etc.

Całe dnie siedzi tam, nie w ratuszu. Rozumiem go i przytuliłam.

A wczoraj spełniło się moje marzenie - nie pamiętam od kiedy datowane...Rozmowa z  Józefem H.

I jeszcze wczoraj przed samym snem mail od profesora....
Pana "Brzask" z sierpniowych gór.

"Myślałem bardzo ciepło 27 kwietnia... Czy spełniło się to czego Pani oczekiwała w tym dniu?"

Nie wiedział, że to moje urodziny - nie ujawniałam w naszym dialogu - jałmużna życzeń nigdy nie idzie do nieba.

Już teraz mogłam odpowiedzieć - że Jego pytanie, ciepła myśl 27 kwietnia to prezent, który właśnie z pietyzmem rozpakowuję.

Planeta Saturn - czy wierzyć w to czy nie..Niech wróci mnie do mego życia.
Tylko tyle i aż tyle..

A kadr? Czego nie widać - serce nie wykrwawi..
Albo:
"Filozofia sukcesu, czyli f**k it" - Autorzy: John C. Parkin, Gaia Pollini.

Zakochana w suwerenności. Smakoszka autentyzmu. Ze słabością do erekcji intelektu. ministat liczniki.org

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo