Fot. własna
Fot. własna
ladynoprofit ladynoprofit
1079
BLOG

Spałam z nim...

ladynoprofit ladynoprofit Społeczeństwo Obserwuj notkę 27

Jedna myśl, jedno hasło - i pojechałam...Błogosławione niech będzie szaleństwo, spontan...bo...Nie spodziewałam się, że aż tak.

Nadrobić 20 lat z kuzynką - ale małe szanse, bo jej chłopak ma urodziny w dniu mego przyjazdu /on też przyjechał z Niemiec, gdzie mieszka/.

Torty,  toasty, potem jego rancho - masa nowych poznanych ludzi. Śmiech do łez, pola, przestrzeń, zapach dzieciństwa. Kuzynka jest kosmetyczką, więc dopieściła mnie fachowo - paznokcie mam gotowe na plecy męskie....

A na sam koniec oświadczył mi się obcy facet - że mam się nie martwić, że zna mego ojca, że porozmawia z nim... Wyłuszcza mi jaki bogaty, jaka posiadłość, bolid...że gdy zobaczył mnie musiał podejść i powiedzieć jak jestem piękna.

Zero mego zainteresowania ale "macam go" - jaka godność, jaki znak, jaki rocznik... Grzecznie, płynnie podaje.

Facet sprytnie przeskakuje na per TY: "Boże jaka ty jesteś piękna!". Mój bus z prywatnej linii podjeżdża, on łapie mnie za rękę: "Daj mi swój nr telefonu - na co ja: "Kochanie nie ma takiej opcji" i zniknęłam w busie. Bus rusza, a facet: "Znajdę cię!"

Już z domu dzwonię do kuzynki z podziękowaniem za cudowny czas i opowiadam o "oświadczynach". Na co ona:
- Lady, to jest niesamowite, gdziekolwiek się pojawiamy, cokolwiek się dzieje, faceci do ciebie jak na lep...A tego faceta znam...

Niby tak, niby tak...ale cóż...

Jakby nie było - poczułam że żyję. Potrzebowalam tego bardziej niż tlenu...

 

A tytuł? Spałam z wielkim pająkiem...

 

 

Zobacz galerię zdjęć:

Fot. własna
Fot. własna Fot. własna Fot. własna kuzynka

Zakochana w suwerenności. Smakoszka autentyzmu. Ze słabością do erekcji intelektu. ministat liczniki.org

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo