ladynoprofit ladynoprofit
223
BLOG

Pozory...

ladynoprofit ladynoprofit Rozmaitości Obserwuj notkę 5

"Tak. Występowałam przeciwko wszystkiemu, ale coraz bardziej mnie martwi, że nigdy niczego nie popierałam. O tak, potrafię krytykować, narzekać i osądzać wszystko i wszystkich, no i co ja z tego mam?

Marudzenie to nie to samo, co tworzenie czegoś. Buntowanie się to nie odbudowywanie. Wykpiwanie to nie zastępowanie. Rozerwaliśmy świat na kawałki, ale nie mamy pojęcia, jak teraz złożyć te sprzęty…

Moje pokolenie, całe to nasze nabijanie się ze wszystkiego, ani trochę nie naprawiło tego świata. Tyle czasu poświęciliśmy recenzowaniu tego świata. Tyle czasu poświęciliśmy recenzowaniu tego, co stworzyli inni, że sami stworzyliśmy tyle co nic.

Bunt był dla mnie sposobem na to, żeby się ukryć. Krytyka pozwala nam udawać, że uczestniczymy w biegu wypadków. To tylko pozory, że cokolwiek osiągnęliśmy. Ja nigdy nie wniosłam do świata nic cennego". Chuck Palahniuk

* * *

Ach, pozazdrościć prostaczkom, którzy umieją kochać samych siebie i nienawidzić swych wrogów, pozazdrościć patriotom, którzy nigdy nie musieli zwątpić w siebie, bo nigdy nie ponosili najmniejszej winy za nędzę i nieszczęścia swego kraju, bo winni byli naturalnie Francuzi, Rosjanie albo Żydzi, wszystko jedno kto, w każdym razie zawsze kto inny, „wróg”! Herman Hesse
 

* * *

"Ten kto cię obraził jest albo silniejszy, albo słabszy od ciebie. Jeżeli słabszy - oszczędź go, Jeżeli silniejszy - oszczędź siebie." Seneka Starszy

 

* * *

"Pechowiec nie wie, co zrobi, jeśli przegra, ale mówi o tym, co będzie robił, jeśli wygra. Zwycięzca nie mówi o tym, co będzie robił, jeśli wygra, ale dokładnie wie, co zrobi, jeśli przegra". Eric Berne

Zakochana w suwerenności. Smakoszka autentyzmu. Ze słabością do erekcji intelektu. ministat liczniki.org

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości